پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

31

بگو این ستارگان عشوه گر تا ابد چشمک بزنند 

من رویم را برنمی گردانم 

حتی اگر 

تا ابد نگاهم نکنی 

معشوق بی نظیر قصه ها

30

هـمان یک مشـت دانه ی احساسی که پاشیدی 

 چطور خیال پرواز را از سر این پـرنده پراند؟؟

29

دیگر قاصدکها به دست ما نمیرسند! 

 چون شرم دارند پیغام چند نفر را به یک مقصد ببرند

28

بعضی از آدم‌ها

همیشه نمکدان‌ اند

مراقب زخم‌ هایتان باشید . . .

25

شادی هایم هدیه به تو 

کم بودنش را بر من خرده مگیر 

این تمام سهم من از دنیاست...

23

بخند هرچند که غمگینی

ببخش هرچند که مسکینی

و فراموش کن هرچند دلگیری

اینگونه بودن زیباست هرچند که آسان نیست...

21

مثل آن مسجد بین راهی، تنهایم

هر کس هم می آید مسافراست،

می شکند، 

هم نمازش را هم دلم را

20

معلم براى سفید بودن برگه نقاشیم تنبیهم کرد

وهمه به من خندیدند 

 اما من خدایی را کشیده بودم

که همه میگفتند:دیدنی نیست...

19

عجب خیاط ماهری است دنیا 

که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت!
 

18

کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم

از دیدن کسی که  

تنها لباسش شبیه تو بود