پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

شاید آخرین پست

سلام به همگی دوستان 

دلم میخواد سال جدید وبم تغییر کنه تا شاید به تبع اون هوای دلم.واسه همین سال جدید تو یه وب دیگه می نویسم.هر کی خواست باز تحملم کنه نظر بده براش آدرس میذارم.مخلص همگیتون. 

پیشایش سال نوی همگی مبارک. 

 


 

مرا ببخش که ســــاده بودنم دلت را زد...

مرا ببخش اگر عشــــق ورزیدنم چشمانت را بست...!!!

می روم تا آنان که توانا ترند،

تو را به اوج بودنــــت برسانند ... 

 

(حرف من: 

آری بگذار بروم 

 بگذار 

رفتنم را هیچ کس نخواهد فهمید 

هیچ کس نبودنم را متوجه نخواهد شد 

خدایا بگذار بیایم 

بگذار... )

55

بگذار که درها همگی بسته بمانند 

 وقتی که 

 نگاهی نگران پشت دری نیست

54

لعنت به تو ای دل  

که همیشه

جایی جا می مانی

که تو را نمی خواهند

52

گفتم: خدایا سوالی دارم


گفت: بپرس...گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من میخندن، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید ؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم!

51

پسته دربسته . . .

جرمش این بود که به هر کس و ناکس نخندید

و قسمتی از بدنش را عریان نکرد

اینگونه بود که گوشه نشین کاسه آجیل شد

50

هر چه بیشتر احساس تنهایی کنی،  

احتمال شروع یک رابطه احمقانه بیشتر می‌شود!

حاصل عشق مترسک به کلاغ، 

مرگ یک مزرعه بود!

49

باغبانی پیرم

که به غیر از گلها

ازهمه دلگیرم

کوله ام غرق غم است

آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند

عده ای کور و کرند

و گروهی پکرند

دلم از این همه بد می گیرد

و چه خوب که،

آدمی می میرد....

48

شاید شنیده اید که زنان  

در دل (آری) و (نه) بر زبان دارند! 

 ضعف خود را میان نمی سازند 

 راز دار و خموش و مکارند  

آه،من هم زنم،زنی که دلش 

 در هوای تو می زند پر و بال 

 دوستت دارم ای خیال لطیف  

دوستت دارم ای امید محال.

47

رفاقت را ساده باور نکنید


دنیا بیرحم تر از این حرف هاست !حتی مسیح هم
شام آخر داشت !حتی مسیح هم
شب آخر
رفیقــــــــــانی داشت ...

46

کیف مدرسه را گوشه ای پرت کرد و به سمت قلک کوچکی که روی تاقچه بود ، رفت                   

وارد مغازه شد با ذوق گفت : ببخشید یه کمربند می خواستم . آخه فردا تولد بابامه                    
- به به . مبارک باشه . چه جوری باشه ؟ چرم یا معمولی ، مشکی یا قهوه ای ،...                      پسرک چند لحظه به فکر فرو رفت . فرقی نداره . فقط ... ، فقط دردش کم باشه!