پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

102

تنهاتر از همیشه
در شبی چنین عاشق
احساس می کنم
نامۀ ناخوانده ای هستم
که به علّت عدم وجود گیرنده
بر گشت خورده است !
و تمام حرفهایم زیر مهر بطالت
بغض کرده اند !
هی ی ی ی ی  !
در ناکجای این دنیا   ...
یا هر کجای رؤیاهای بی نشان
که ایستاده ای
دلم برایت تنگ است !
     *   *   *   *
دلم برایت تنگ است
و هیچ کاری از دست من بر نمی آید  !
زخم می نهد بر دلم
که حتّی نمی توانم بگویم
تو را گم کردم
چون   ...
تو هیچ وقت از آن من نبودی  ! 
 
                        پرویز صادقی

101

من یک زنم ...
هر چقدر هم که
ادای محکم بودن را در بیاورم
هر چقدر هم که
ادای مستقل بودن ...
و هر چقدر هم که بگویم ممنون !
خودم از پسش برمی آیم !
باز هم تهِ تهش
به سینه ی مردانه ات نیاز دارم ؛
به دست هایت حتی ...
نمی دانی چه لذتی دارد
وقتی تو از خیابان ردم می کنی ...

100

دلم برای یک نفر تنگ است....

نه میدانم نامش چیست...و نه میدانم چه می کند...

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم....

رنگ موهایش را نمی دانم....

لبخندش را ...

فقط میدانم که باید باشد و نیست...

99

خدایا

ببین

تمام من نخ کش شده

وقت آن رسیده

مرا دور بریزی از این دنیا...

98

مرد باید . . 


وقتی مخاطبش عصبانیه , ناراحته , میخواد داد بزنه

وایسه روبروش بگه :

ت...و چشام نیگا کن , بهت میگم تو چشام نیگا کن

حالا داد بزن , بگو از چی ناراحتی

... ... بعد مخاطب داد بزنه , گله کنه , فریاد بکشه , گریه کنه

حتی با مشتای زنونه ش بکوبه تو بغله مرد

آخرش خسته میشه میزنه زیر گریه

همونجا باید بغلش کنه

نذاره تنها باشه

حرف نزنه ها , توضیح نده ها

کل کل نکنه ها , توجیه نکنه ها

فقط نذاره احساس کنه تنهاست

مرد باید گاهی وقتا مردونگیشو با سکوت ثابت کنه

با بغلش .............فکر کن زندگی چه رویایی می شه اگه واقعا اینطور باشه

(97)متن آهنگ منو بارون(بابک جهانبخش و رضا صادقی)

سراغی از ما نگیری  نپرسی که چه حالیم


عیبی نداره می دونم باعث این جداییم


رفتم که شاید رفتنم فکرتو کمتر بکنه


نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه


لج کردم با خودم اخه حِسِت به من عالی نبود


احساس من فرق داشت باتو دوست داشتنِ خالی نبود


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره


چراغ تو خیابون خاطرات گذشته منو می کشه اروم


چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره


چراغ تو خیابان خاطرات گذشته منو می کشه آسون


چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون


باختن توی این بازی واسم از قبل مُسَلَم شده بود


سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود


رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز


من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز


رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز


من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره


چراغ تو خیابون خاطرات گذشته منو می کشه اروم


چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون


لینک دانلود

96

چرا ادما نمیدونن گاهی وقتها خداحـ ـ ـ ـ ـافظی یعنی ...

"نـــــــــذار بــــــــــرم  ..."

یعنــــی برم گردون ...

سفت بغلــــــــــم کن ...

سرمو بچــــــــــسبون به سینــــــــــتو بگو ...

خدافـــــــظ و زهــــــــر مـــــــــار ...

بیخود کــــــــــردی میـــــــــگی خدافـــــــــظ ...

مگه میذارم بـــــری ...؟!

مگه الکیـــــــــــه ...؟!

چرا نمیفهمن نمیـــــــــــخوای بری ...؟

چرا میــــــــــــذارن بـــــــــــری ...؟!!

95

دلم خیلی از این دنیا گرفته

از خودم

از سادگیم

از...................

94

مـَن هَمینـمـ (!)

◄ نـَﮧ چـِشـماטּ ِ آبـےِ دارَمـ

◄ نـَﮧ کـَفـش ِ پـاشـنـﮧ بُـلـَنـد . .

◄ ڪَتـانـی میپـوشـَمـ (!)

◄ روی ِ چـَمـَטּ هـا غـَلـتـ مـیزَنَـمـ

◄ نـِگـَراטּ ِ پاڪ شـُدטּ ِ رُژ ِ لـَبـَمـ نیـسـتَمـ . . .

◄ خـالـِصـانـﮧ هَمینـَمـ (!)

مـَرا اینـگونـﮧ اگَـر میـخـواهـی ، . . . .

 بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .

93

به جای گل ، کاکتوس


به جای چای ، قهوه


به جای خودکار،‌ روان نویس


به جای تلفن ، موبایل 


به جای تمام چیزهای دیرینه


به جای تمام دلبستگی های قدیم


به جای تمام آنچه وابستگی می آورد....


به جای همه....


ولی

.

.

جای تو را هیچ چیز و هیچ کس در قلبم نمیگیرد....


همان که هستی باش