پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

236

زندگی قافیه شعر من است 

شعر من وصف دل آرایی توست

در ازل شاید این 

سرنوشت من بود . . .

می سرایم به امیدی که تو خوانی 


ور نه 

آخرین مصرع من 

قافیه‌اش "مردن " بود



حمید مصدق

235

از خودم یه انباری ساختم با یه عالمه حرف های تلنبار شده...

کاش مثل قدیما بیای و بگی:

اگه حرفاتو به من نگی به کی بگی؟

234

آینه!


این را حالا میفهمم


که ترک از من بود،

نه ازتو


مرا به یاد می آوری؟



پ.ن:

این روزها روحم

چقدر ترک برداشته از تشنگی محبت...

233

هــر که می آید؛

دو رکعــت شکســت،

در مــن مــی گــذارد!


شبیــه مسجــدی میــان راهــی،

میــزبــان نمــازهــای شکستــه ام . . .



 احسان پرسا

232

خسته ام…

مثل درخت سروی که سال ها 

در برابر طوفان ایستاد…

و روزی که به نسیمی دل داد…

شکست..!!


231

همه برگ‌هایِ تقویم را 

به دنبالِ تو شمرده‌ام

برگ‌هایِ سیب

برگ‌هایِ انگور 

پاییز اما فصلِ خرمالوست 

فصلِ گسِ تنهایی... 



سید ضیاء‌الدین شفیعی