پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

247

بگو به مردِ من این شاهزاده شیرین نیست

زنی است تلخ تر از طعم ِقهوه قجری


 اعظم سعادتمند 


پ.ن:

انقدر تلخم 

که شاید

قهوه از من اموخته تلخی را...

نظرات 2 + ارسال نظر
دکلمه ها پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://deklameha.ir

به رسم ادب گویم "ســــلـــام"
------------------------------------------
به عشقم نوشتم نامه ای

یک روز خواهم آمد، امروز دیر است،فردا خواهم آمد

تو پاک بمان گم، من خواهم آمد

اسب من تشنه است، بی اسب خواهم آمد

در پاییز یا زمستان، بهار خواهم آمد

سیاهیست آشکار

سایه ها خاموش نیستند، در تاریکی خواهم آمد

پشت سر فراموشی، پنهان خواهم آمد

تو آرام بمان گلم، یک روز خواهم آمد

فراموشم نکن اینجا سرد است

از دیار سرما خواهم آمد

شنیده ای

اینجا جنگ است

از میان خون خواهم آمد

دیده ای

دیده ها کورند

از میان کورها بینا خواهم آمد

وفادار بمان گلم

وفادار خواهم آمد

من خواهم آمد

حتی اگر مرده

با عشق خواهم آمد

یک روز خواهم آمد، امروز دیر است، فردا خواهم آمد

دکلمه ها یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ http://deklameha.ir

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑۩▓۩
ســـلام دوســـت عــزیزم
کلبه ی درویشی من با یه شعر و دکلمه ی جدید آماده ی ورود شماست
با حضور، دانلود دکلمه و درج نظرات خود ما را مفتخر سازید
::توجه:: اگر در خبرنامه ی سایت دکلمه ها عضو نیستید، لطفا عضو شوید، زیرا از این پس فقط توسط ایمیل دوستان خود را برای مطالب جدید دعوت خواهم کرد.
منتظر حضور گرم شما هستم.
مــوفــق بـاشــیـد
۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑۩▓۩

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.