پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

248

چنان دل کندم از دنیا


که شکلم شکل تنهاییست


ببین مرگ مرا در خود


که مرگ من تماشائیست


مرا در اوج می خواهی


تماشا کن تماشا کن


دروغین بودم از دیروز


مرا امروز حاشا کن


در این دنیا که حتی ابر هم


نمی گرید به حال من


همه از من گریزانند


تو هم بگریز از این تنها


فقط اسمی به جا ماند


ازآن چه بودم و هستم


دلم چون دفترم خالیست


قلم خشکیده در دستم


گره افتاده در کارم


به خود کرده گرفتارم


به جز در خود فرو رفتن


چه راهی پیش رو دارم


رفیقان یک به یک رفتند


مرا با خود رها کردند


همه خود درد من بودند


گمان کردم که همدردند


شگفتا از عزیزانی


که هم آواز من بودند


به سوی اوج ویرانی


پل پرواز من بودند …

نظرات 1 + ارسال نظر
mahmo00d چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

یه نصیحت...
اگه دوستت یا معشوقت ترکت کرد!
سرسری و با عجله دنبال جایگزین برای اون نباش
چون شاید از این هم لطمه و صدمه خوردی!
برای اینکه تنها نباشی هر کسی رو جایگزین نکن تو زندگیت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.