پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

249

میان جنگلِ کاج های تلخ
هر نیمکتِ خالی

می تواند جای تو باشد .

و این جا

چه قدر نیمکت خالی هست

                               هر غروب!



رضا کاظمی
نظرات 3 + ارسال نظر
Farzaneh دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://sliceoflife.blogsky.com

چه عاشقانه است این روزهای ابری

چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی

چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا

چه عاشقانه است قدم زدن در سر زمین و من

چه عاشقانه زیستن را دوست دارم

عاشقانه لا لایی گفتن را دوست دارم

عاشقانه سرودن را دوست دارم

عاشقانه نوشتن را دوست دارم

عاشقانه اشک ریختن را...

دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار

بهترین و عاشقانه ترین کسانم...و من

عاشقانه می گریم...

عاشقانه می خندم...

عاشقانه می نویسم...

و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم

یغای دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://ighai.blogsky.com

سلام
شعرهای وبلاگ و خوندم لذت بردم
انتخاب شعرها عالی بود

mahmo00d چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

اینـجــــا ، زمین …
ارزانــــتر از هـمه چـــــیز ، انــسان !
نـــــرخَ ش هـــــم بـــــروز نــیست !
امّــــا ،
مصـــرفـش تـــــاریـــــخ دارد !
سلام ، تـــــولــــــیدَش !
و انــــــــقضـــایــــــــش ؛
خــــداحــــافــــظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.