پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

257

شعر را دوست دارم
که می‌تواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من
بی‌آنکه پیرت کنم
و سنگینی کنم بر شانه‌ات
گاهی
به من فکر کن
مثل دستی ناشناس
در بریده ای از عکسی قدیمی

پ.ن:
...که میتواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من..

256

اگــر خــود را از قلــه جهــان،


پــرت کنــم


تــا از افیــون عشــق تــو،


رهــایــی یــابــم؛


بــاز هــم مــردم مــرا،


افتــاده بــر دســت هــای تــو،


خــواهنــد دیــد . . .




سعاد الصباح


پ.ن:

تنها سکوت..

255

خستــه‌ام!


خیــلی خستــه!


بــه مــن جــایــی بــدهیــد،


مــی‌خــواهــم بخــوابــم!


یــک تخــت ِ خــالــی،


یــک دنیــای ِ خــالــی،


یــک قلــب ِ خــالــی!




سارا محمدی اردهالی


پ.ن:

خدا

من که لبخند میکارم

چرا غم درو میکنم؟

آخ

کافی بود!

فهمیدم!!!