پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

(9)بوی غم می دهم...

به شرط چاقو هم  

خریدار ندارد 

دلم را می گویم...!

---------------------------------

تصمیـم گرفتـم آنقـدر کمیــاب شـوم تا دلی برایـم تنـگ شود!
اما افسوس …
فراموش شدم ! 

---------------------------------

ضمیرها را از من سوال نکن …
اینجا فقط اول شخص ِ مفرد مانده است !
بقیه رفته اند … 

---------------------------------

ای مــتــرســک!  

آنقدر دست‌هایت را باز نکن ، 

 کسی‌ تو را در آغوش نمی‌‌گیرد ، 

 ایــســتــادگــی هــمــیــشــه تــنــهــایــی‌ مــیــاورد  

 --------------------------------

همانند پلی بودم برای عبورت ، 

 به فکر تخریب من نباش ،  

رسیدی دست تکان بده ، 

 من خود فرو می ریزم .

----------------------------------

خسته شدم ازتکرارِ شنیدن

''مواظب خودت باش''

تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی

می ماندی  

 ------------------------------- 

 تمام سپاس من

از آن کسی است که

به من نیازی نداشت،اما

فراموشم نکرد...!

 ------------------------------

 هـر کس از این دُنیــا چیزی برداشـت،

من،

از این دنیـــا دَسـت برداشتـــم! 

 

-------------------------------

 آهسته گفت : "خدا نگهدارت"

در را بست و رفت

آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشان را

به گردن "خدا" می اندازند...!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب کمالیl دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

دیشب به در خانه او رفتم مست
انگشت به در زدم گمان کردم هست
همسایه ولی پنجره بگشود و بگفت
او ماه عسل رفته سپس پنجره بست

دنیا همین جوریست!!!

کاش نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.