پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی
پری رویاها

پری رویاها

رنگ میزنم هوا را به رنگ نفسهایت..زندگی جاریست تا که هستی

52

گفتم: خدایا سوالی دارم


گفت: بپرس...گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من میخندن، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید ؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم!
نظرات 2 + ارسال نظر
نوکـ طلا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.bi-neshoona.blogfa.com

سلام الیا جووونمـ
ممنون درک میکنی
...
چیزی برای گفتن ندارمـ
آهنگ وبت خیلی قشنگه
میتونمـ داشته باشمش ؟!

سلام عزیزم،خواهش میکنم.
چراکه نه،آپلود می کنم آدرسشو میذارم برات.

مهراب کمالی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

مینشینم روبرویت روبروی چشمهات
می سپارم دل به آهنگ نکوی چشمهات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.